www.krinich-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Неділя, 20 серпня 2017 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Криничанський район >> Новини
Дніпродзержинська ОДПІ інформує
Версія для друку Написати листа

ДФС оголошує акредитацію представників ЗМІ
Прес-служба Державної фіскальної служби України оголошує акредитацію представників засобів масової інформації для включення до бази ЗМІ, яким у 2017 році оперативно надсилатимуться анонси подій та інформація, що стосується діяльності ДФС.
Акредитація триватиме до 1 березня 2017 року.
Запити на акредитацію надсилати за адресою press@sfs.gov.ua за встановленою формою. У разі виникнення запитань телефонувати за номерами 590-27-43, 247-81-55.
Форма
Назва ЗМІ, поштова адреса
ПІБ головного редактора/керівника ЗМІ
Контакти ЗМІ
ПІБ/контакти журналіста, який відповідає за взаємодію з ДФС
Електронна адреса, на яку будуть надсилатися матеріали від прес-служби ДФС


У ДФС запроваджені уніфіковані зразки форм актів (довідок) документальних перевірок дотримання законодавств
України з питань державної митної справи

ДФС наказом від 16.01.2017 № 23 затверджені Методичні рекомендації щодо оформлення актів (довідок) документальних перевірок дотримання вимог законодавства України з питань державної митної справи. Про це повідомила директор Департаменту аудиту ДФС Наталія Рубан.
«Методичні рекомендації призначені для застосування посадовими особами органів ДФС та спрямовані, перш за все, на запровадження єдиної системи відображення в актах (довідках) перевірок відомостей, пов’язаних з формуванням висновків щодо додержання платниками податків – юридичними особами та представництвами нерезидентів законодавства з питань державної митної справи», – розповіла Наталія Рубан.
За її словами, впровадження цих Методичних рекомендацій дозволить покращити здійснення пост-митного аудиту в Україні шляхом застосування загальної методики щодо заповнення актів (довідок) про результати перевірок та зразків форм цих актів і додатків до них, підвищення якості оформлення результатів документальних перевірок, і, як наслідок, зменшення виникнення спірних питань з платниками податків під час узгодження платниками податків результатів цих перевірок та оскарження прийнятих за їх результатами податкових повідомлень-рішень.
У Методичних рекомендаціях також наведено зразки форм інших документів, що оформлюються під час проведення документальних перевірок.
«Застосування рекомендацій сприятиме підвищенню якості та доказової бази матеріалів перевірок, підвищенню відповідальності посадових осіб органів ДФС за рішення та дії під час проведення та реалізації матеріалів документальних перевірок, налагодженню партнерських відносин з платниками податків», - підкреслила Наталія Рубан.
Відомості про суми виплачених доходів в Електронному кабінеті платника
У рамках кампанії декларування доходів громадян та електронного декларування доходів державних службовців для фізичних осіб в Електронному кабінеті платника функціонують такі сервіси:
- «Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді». Сервіс створено з метою забезпечення зручності платників, які бажають отримати відомості про доходи в електронному вигляді.
Для цього фізичній особі з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП) необхідно в розділі «Подання заяв, запитів для отримання інформації» особистого кабінету створити та направити відповідний запит. Запит для отримання відомостей про доходи формується виключно фізичними особами – платниками податків для отримання інформації про себе. Звертаємо увагу, що відомості про суми отриманих доходів та суми сплачених податків в електронному вигляді надаються за останні три роки (по квартально), відомості за останній звітний період (квартал) надаються через 60 днів після його закінчення.
- «Декларація про майновий стан і доходи в електронному вигляді». Фізичні особи у відкритій частині Електронного кабінету платника можуть заповнити, зберегти та роздрукувати декларацію, а в розділі «Введення звітності» особистого кабінету з використанням ЕЦП можуть подати декларацію в електронному вигляді. Безкоштовно отримати ЕЦП можна в акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.
Нагадуємо, що з 1 січня 2017 року запроваджено нову форму декларації, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 15 вересня 2016 року № 821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859».
Детально ознайомитись з Порядком отримання відомостей про доходи можна на офіційному веб-порталі ДФС у рубриці: Фізичним особам/Отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді http://sfs.gov.ua./fizichnim-osobam/vidomosti-doxid. Також матеріали роз’яснювального характеру з питань декларування громадянами доходів розміщено в банері «Декларування доходів громадян».
Протягом 2016 року податковою міліцією припинено 168 незаконних виробництв підакцизної продукції
Оперативними підрозділами фіскальної служби протягом 2016 року вилучено з незаконного обігу підакцизних товарів на загальну суму 825,7 млн. грн. Про це повідомив Перший заступник Голови ДФС Сергій Білан сьогодні, 25 січня, під час прес-конференції.
«Перекриття каналів потрапляння в Україну контрафактного алкоголю та ліквідація підпільних виробництв є одними з головних завдань оперативних підрозділів. Спецоперація «Акциз», яку ми проводимо щороку, а також комплекс слідчо-оперативних заходів дозволили нам за 2016 рік припинити діяльність 168 незаконних виробництв підакцизних товарів. З них – 138 підпільних цехів з виготовлення алкогольних напоїв», – зазначив Сергій Білан.
За його словами, з початку року з незаконного обігу вилучено спирту на суму 131,6 млн. грн., алкогольних напоїв – 107,4 млн. грн., тютюнових виробів – 155,8 млн. грн., нафтопродуктів – 362 млн. гривень.
Відносно підприємств-виробників підакцизних товарів розпочато 24 кримінальних проваджень.
Економічний ефект від роботи податкової міліції – 11,1 млрд. гривень
Протягом минулого року економічний ефект від роботи оперативних підрозділів ДФС склав 11,1 млрд. грн. Із загальної кількості 3,4 млрд. грн. – це упередження розкрадання з бюджету ПДВ, 3,3 млрд. грн. – відшкодування бюджету грошовими коштами у рамках кримінальних проваджень та 4,4 млрд. грн. – загальна сума вилученого з незаконного обігу майна та грошових коштів, на які накладено арешт. Про це заявив Перший заступник Голови ДФС Сергій Білан 25 січня під час прес-конференції.
«Протягом 2016 року податковою міліцією здійснювалася низка заходів з детінізації економіки за рахунок руйнування злочинних схем. Основна увага приділялася кредитно-фінансовій сфері, державним закупівлям, будівництву та нерухомості, агропромисловому комплексу, зовнішньо - економічній діяльності та обігу підакцизних товарів. Саме у цих сферах найчастіше застосовуються махінації з ухилення від оподаткування», – розповів Сергій Білан.
За його словами, у 2016 році податкова міліція працювала над упередженням застосування схем з формування схемного податкового кредиту транзитно-конвертаційними групами для підприємств реального сектору економіки, розкрадання коштів на державних закупівлях, легалізації «брудних» коштів та виплати тіньової зарплати, незаконного виготовлення та обігу підакцизних товарів, незаконного переміщення товарів через митний кордон поза митних контролем тощо.
Так, у 2016 році було припинено діяльність 77 конвертаційних центрів. Внаслідок їх злочинної діяльності бюджет зазнав збитків на 4 млрд. грн. З вигодонабувачів конвертаційних центрів до бюджету стягнуто 1,2 млрд. грн.
У 2017 році прогнозується збільшення платежів до Державного бюджету на 99,5 млрд. гривень
Голова Державної фіскальної служби Роман Насіров під час прес-конференції «Початок 2017 року: перспективи, плани, прогнози» повідомив про пріоритети діяльності ДФС на 2017 рік.
Серед пріоритетів на поточний рік - детінізація економіки України за рахунок боротьби з податковим шахрайством та митними правопорушеннями, продовження електронізації сервісів ДФС, розвиток інфраструктури та розбудова інституційного потенціалу, а також посилення міжнародної співпраці завдяки отриманню підтримки з боку партнерів
Роман Насіров зазначив, що у 2017 році прогнозується збільшення платежів до Державного бюджету на 99,5 млрд гривень або на 19,2% у порівнянні з 2016 роком. Зокрема, ПДВ з ввезених товарів - на 31,3 млрд або на 17,3%, ПДВ з вироблених в Україні товарів - на 26,3 млрд або на 48,6%, надходження акцизного податку - на 16,5 млрд або на 29,9%.
«Також ми продовжуємо виступати за налагодження діалогу з підприємцями. Реалізація планів на 2017 рік дозволить продовжити підвищення соціальних стандартів в Україні, покращить імідж ДФС та посилить довіру до фіскальних органів», - підкреслив Роман Насіров.
Результати минулого року закладають фундамент для зростання економіки в 2017 році
2016 рік для Державної фіскальної служби став роком рекордів. До зведеного бюджету надійшло 758,5 млрд гривень. Таким чином, у порівнянні з 2015 роком надходження до зведеного бюджету було збільшено на 171,4 млрд гривень, тобто на 6 млрд доларів США. Про це повідомив Голова Державної фіскальної служби Роман Насіров під час прес-конференції «Початок 2017 року: перспективи, плани, прогнози».
Крім того, за його словами, у 2016 році було відшкодовано 94,4 млрд гривень податку на додану вартість, в порівнянні з 2015 роком - це більше на 26 млрд гривень або на 38%.
«Зросли податкові та митні платежі. Податкові платежі на 32,6% відповідно до 2015 року, митні платежі - на 32,9% до 2015 року. Такі результати 2016 року закладають підґрунтя для нових досягнень у поточному році - перевиконання доходної частини бюджету і, як наслідок, зростання економіки», - зазначив очільник служби.
«Цей рік також почався з рекорду - у січні зафіксовано найбільший показник за всю історію адміністрування ПДВ. Платниками задекларовано до сплати 22,4 млрд гривень ПДВ. Ці гроші підуть на пенсії, заробітну плату, виплати малозабезпеченим, фінансування інфраструктурних проектів», - додав Роман Насіров.

До уваги платників!
З 30 січня 2017 року відкриті нові бюджетні рахунки

Дніпродзержинська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє наступне.
Згідно з Бюджетним кодексом України, Законом України «Про державний бюджет України на 2017 рік», наказом Міністерства фінансів України від 14.01.2011 №11 «Про бюджетну класифікацію» зі змінами і доповненнями, наказами Державної казначейської служби України від 05.01.2017 №5 «Про затвердження Змін до Довідника відповідності символу звітності коду класифікації доходів бюджету» і від 18.01.2017 №18 «Про затвердження Змін до Довідника відповідності символу звітності коду класифікації доходів бюджету» з 30 січня 2017 року Державною казначейською службою України відкриті деякі нові бюджетні рахунки для зарахування надходжень до державного та місцевих бюджетів.
З метою зарахування податків на правильні бюджетні рахунки та недопущення випадків помилкової сплати звертаємо увагу, що усі бюджетні рахунки з урахуванням оновлених кодів бюджетної класифікації, які діють для зарахування коштів до державного та місцевих бюджетів з 30.01.2017, розміщені на головній сторінці веб-порталу ДФС України у рубриці «Бюджетні рахунки» (http://sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/) та на головній сторінці субсайту «Територіальні органи ДФС у Дніпропетровській області» у рубриці «Бюджетні рахунки» (http://dp.sfs.gov.ua/byudjetni-rahunki/).
Про зміни до Податкового кодексу України
йшлося на семінарі для платників податків

Начальник управління організації роботи ГУ ДФС у Дніпропетровській області Манушак Осипова прийняла участь у семінарі на тему: «Зміни в оподаткуванні з 01.01.2017: податок на прибуток, ПДВ, ПДФО, ЄСВ, підприємницька діяльність», організованому філією Державного підприємства «Сервісно-видавничий центр» у Дніпропетровській області.
На семінарі розглянуто питання щодо основних положень Законів України від 20.12.2016 №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» та від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», якими внесено низку змін до адміністрування податку на прибуток, ПДВ, податку на доходи з фізичних осіб, єдиного соціального внеску, тощо.
Манушак Осипова повідомила про підсумки роботи фіскальних органів області, забезпечення надходжень до бюджетів усіх рівнів, а також платникам нагадано, що з початку 2017 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2016 року.
Учасники семінару отримали відповіді на актуальні питання та практичні поради щодо заповнення і подання звітності за минулий рік, роздатковий матеріал та презентаційний номер журналу «Вісник. Право знати все про податки і збори».
ДФС затверджено новий Класифікатор ДФС,
митниць ДФС та їх структурних підрозділів

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державна фіскальна служба України (далі – ДФС) на головній сторінці офіційного веб-порталу (http://sfs.gov.ua/) повідомила наступне.
Запровадження у національне законодавство України положень Конвенції про єдиний режим транзиту від 20.05.1987 передбачає застосування транзитної декларації типу Т (Т1, Т2, тощо).
Транзитна декларація базується на даних, які містяться у Конвенції про єдиний режим транзиту від 20.05.1987, та містить необхідні відомості, зокрема, дані щодо MRN, LRN, GRN (основний, локальний довідкові номери та номер гарантії), митниць відправлення, транзиту та призначення. Структура наведених довідкових номерів MRN, LRN, GRN містить відповідні коди підрозділів митниць.
Інформація щодо митниць повинна бути розміщена договірними країнами на офіційному сайті Європейського Союзу EUROPA.EU у вигляді Customs Office List, форма яких також передбачає наявність кодів підрозділів митниць. Інформація, що міститься у Customs Office List, використовується учасниками транзиту при заповненні, перевірці транзитної декларації, для визначення митниці призначення тощо.
Такі коди митниць створюються за формою чітко встановленою Конвенцією про єдиний режим транзиту від 20.05.1987.
Зокрема, у доповненні А4 «Роз’яснення до змісту (даних) супровідної транзитної документації» Конвенції про єдиний режим транзиту наведено структуру номера MRN, яка складається з урахуванням наведеної нижче таблиці:
Позиція
Зміст
Тип позиції
Приклад
1
Дві останні цифри року прийняття транзитного перевезення
Числова – 2
17
2
Ідентифікатор країни, в якій починається перевезення (код країни ISO альфа-2)
Літерна – 2
UA
3
Унікальний ідентифікатор транзитного перевезення, перші 6 символів – код місця митного оформлення
Літерно-числова – 13
2060608890123
4
Контрольний символ
Літерно-числова – 1
5

З метою приведення формату кодів ДФС, митниць, митних постів, відділів і секторів митного оформлення та пунктів пропуску (пунктів контролю) у відповідність до вимог Конвенції про єдиний режим транзиту, ДФС видано наказ від 19.01.2017 №26 «Про затвердження Класифікатора ДФС, митниць ДФС та їх структурних підрозділів» (набирає чинності з 01.02.2017), який розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:
Новий Класифікатор застосовуватиметься при заповненні митних декларацій та митному оформленні з 1 лютого 2017 року.

У минулому році фахівці фіскальної служби Дніпропетровщини
виявили 12180 трудових «нелегалів»

Протягом 2016 року співробітники ГУ ДФС у Дніпропетровській області виявили у 6287 суб’єктів господарювання незаконне використання найманої праці 12180 осіб. Ці громадяни працювали у роботодавців без належного оформлення та, відповідно, без сплати податків і соціальних внесків.
За результатами проведеної роботи та за рахунок оформлення трудових відносини з найманими особами роботодавцями забезпечено додаткові надходження з податку на доходи фізичних осіб та єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на загальну суму 6 мільйонів 947 тисяч гривень.
«У напрямі детінізації ринку праці важливим є соціальний аспект. Адже за кожним фактом стоять громадяни, яких недбайливі роботодавці позбавляють соціальної захищеності, майбутньої пенсії та соцвиплат. До того ж, місцевий бюджет та соціальні фонди втрачають належні суми для забезпечення функціонування місцевих громад», – наголошує начальник управління податків і зборів з фізичних осіб ГУ ДФС у Дніпропетровській області Інна Андрущак.

В 2016 році 66 дніпропетровських підприємців позбулися ліцензій
за продаж алкоголю та тютюну неповнолітнім

Впродовж минулого року місцеві бюджети Дніпропетровського регіону отримали 79,2 млн. грн. від плати за ліцензії на право торгівлі алкогольними напоями і тютюновими виробами. З них 59,1 млн. грн. – тільки від ліцензування роздрібної торгівлі. Про це повідомив начальник управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Денис Дегтярьов.
Усього в області діє 12281 ліцензія на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами по 4495 суб’єктам господарської діяльності. Наразі, протягом 2016 року суб’єкти господарювання Дніпропетровщини отримали 13477 ліцензій, з них 7417 – на право здійснення торгівлі у роздріб алкогольних напоїв та 6060 – тютюнових виробів.
Разом з тим, з січня по грудень минулого року за несвоєчасну сплату чергового платежу призупинено дію 2054 ліцензії; анульовано – 2193, в тому числі – 66 за продаж алкогольних та тютюнових товарів особам, які не досягли 18 років.


Організація перевірок органами ДФС у 2017 році

Головне управління ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державна фіскальна служба України у зв’язку з прийняттям Закону України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі – Закон №1797), який набрав чинності з 01.01.2017 (за виключенням окремих статей), та яким внесено зміни до Податкового кодексу України (далі – ПКУ), що стосуються контрольно-перевірочної роботи, у листі від 17.01.2017 №1005/7/99-99-14-03-03-17 (далі – лист ДФС №1005) повідомила про особливості організації та проведення документальних (планових, позапланових; виїзних, невиїзних) і фактичних перевірок органами ДФС.
Лист №1005 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:

У 2017 році змінено ставки акцизного податку на пальне

Дніпродзержинська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що Законом України від 20.12.2016 №1791-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2017 році» (далі – Закон №1791), який набрав чинності з 01.01.2017, внесені зміни, зокрема, до пункту 215.3 статті 215 Податкового кодексу України (далі – ПКУ), яким регулюються ставки акцизного податку.
Так, пунктом 8 розділу I Закону №1791 змінені положення, зокрема, п.п.215.3.4 п.215.3 ст.215 ПКУ щодо ставок акцизного податку на пальне.
З метою компенсації скасування акцизного податку з роздрібного продажу пального та доведення оподаткування дизельного пального до єдиної ставки акцизного податку, ставки на пальне збільшилися:
• на біодизель та його суміші – з 97 євро до 106 євро за 1000 л;
• на бензин (легкі та середні дистиляти) – з 171,50 євро до 213,5 євро за 1000 л;
• на паливо моторне альтернативне – з 120 євро до 162 євро за 1000 л;
• на дизельне пальне (важкі дистиляти (газойлі)) – з 95 євро/125,50 євро до 139,50 євро за 1000 л;
• на паливо рідке (мазут) – з 97 євро до 139,50 євро за 1000 л;
• на скраплений газ (пропан або суміш пропану з бутаном) та інші гази – з 31 євро до 52 євро за 1000 л.
У зв’язку з тим, що частина вуглеводнів ациклічних насичених, а саме: бутан та ізобутан, використовується як сировина для виробництва скрапленого газу, який є підакцизним товаром, то для бутану та ізобутану у ПКУ встановлено окремі ставки:
• для вуглеводнів ациклічних насичених (крім бутану та ізобутану) ставки акцизного податку збільшено з 171,50 євро до 213,50 євро за 1000 л;
• для бутану та ізобутану ставки зменшено з 171,50 євро до 52 євро за 1000 л.

Порядок обчислення податку на прибуток підприємств: зміни – 2017

Дніпродзержинська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області повідомляє, що Законом України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі – Закон №1797), який набрав чинності з 01.01.2017, внесені зміни до розділу III Податкового кодексу України (далі – ПКУ), яким регламентується адміністрування податку на прибуток підприємств.
Так, підпунктом 2 пункту 68 розділу I Закону №1797 внесено зміни до статті 137 «Порядок обчислення та сплати податку на прибуток підприємств» ПКУ, відповідно до яких з 01.01.2017 скасовано норму, якою передбачалось зменшення податку на прибуток, що підлягає сплаті до бюджету, на суму нарахованого за звітний період податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, щодо об’єктів нежитлової нерухомості (виключено пункт 137.6 статті 137 ПКУ).
Зазначена норма востаннє застосовується для визначення об’єкта оподаткування податком на прибуток за підсумками 2016 року.

З 1 січня 2017 року в Україні змінено ставки на підакцизну продукцію

У минулому, 2016 році, фахівцями ГУ ДФС у Дніпропетровській області здійснювався контроль за діяльністю 25-ти суб’єктів господарювання, що виробляють, або імпортують підакцизну продукцію. Про це на прес-конференції для ЗМІ в інформаційному агентстві «Мост-Днепр» повідомила начальник відділу ліцензування та контролю за обігом спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів управління контролю за обігом та оподаткуванням підакцизних товарів ГУ ДФС у Дніпропетровській області Ольга Вишньовка. Загалом, протягом 2016 року виробниками і імпортерами підакцизної продукції до бюджету сплачено 840 мільйонів гривень акцизного податку, з них виробниками сплачено 718 мільйонів гривень і 122 мільйонів гривень – імпортерами.
З 1 січня 2017 року в Україні збільшено ставки акцизного податку на виноробну продукцію та пиво на 12 відсотків. Так, у минулому році з одного літра пива виробники сплачували 2 гривні 48 копійок, а у 2017 році ставка акцизного податку – 2 гривні 78 копійок. Також, на 20 відсотків підвищилися ставки акцизного податку на етиловий спирт.
«Якщо у 2016 році з однієї пляшки сорокаградусного алкогольного напою сплачувалася 21 гривня 16 копійок акцизу, то у 2017 році сплата складе 25 гривень 39 копійок. Відразу на сорок відсотків з 1 січня в Україні збільшилися ставки акцизного податку на тютюнові вироби. Нові ставки акцизного податку на продукцію, яка маркується акцизними марками, почнуть діяти з 1 березня 2017 року», – пояснила Ольга Вишньовка.

Про застосування тимчасового режиму звільнення від оподаткування ПДВ

Дніпродзержинська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області інформує.
Державна фіскальна служба України з метою оперативного інформування платників ПДВ щодо порядку застосування тимчасового режиму звільнення від оподаткування ПДВ для операцій з постачання, у тому числі операцій з імпорту, відходів та брухту чорних і кольорових металів, визначеного пунктом 23 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України (далі – ПКУ), та враховуючи положення низки постанов колегії суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України у справах із зазначеного питання, висновки у яких відповідно до статті 2442 Кодексу адміністративного судочинства України є обов’язковими для усіх суб’єктів владних повноважень, у листі від 20.01.2017 №1298/7/99-99-15-03-02-17 (далі – лист ДФС №1298) повідомила наступне.
Законом України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» продовжено до 01.01.2019 дію тимчасового режиму звільнення від оподаткування ПДВ для операцій з постачання, у тому числі операцій з імпорту, відходів та брухту чорних і кольорових металів, визначеного пунктом 23 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України (далі – ПКУ).
Переліки таких відходів та брухту чорних і кольорових металів затверджуються Кабінетом Міністрів України.
Дія постанови Кабінету Міністрів України від 12.01.2011 №15 із змінами і доповненнями (далі – Постанова № 15), якою були затверджені переліки відходів та брухту чорних і кольорових металів, операції з постачання яких, зокрема, операції з імпорту, тимчасово, до 31.12.2016 (включно), звільнялися від оподаткування ПДВ, обмежувалася лише 2016 роком.
При цьому, станом на 01.01.2017 відповідного нормативно-правового акта Кабінету Міністрів України, який визначав би переліки відходів та брухту чорних і кольорових металів, операції з постачання яких, зокрема, операції з імпорту, тимчасово, починаючи з 01.01.2017, звільняються від оподаткування ПДВ, не прийнято.
Разом з тим, висновки колегії суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України щодо порядку застосування тимчасового режиму звільнення від оподаткування ПДВ у 2014 – 2015 роках для операцій з постачання, у тому числі операцій з імпорту, відходів та брухту чорних і кольорових металів, викладені у відповідних судових рішеннях, які набрали законної сили, свідчать про наступне.
Оскільки у період з 01.01.2014 до 31.12.2015 (включно) норми ПКУ, згідно з якими операції з постачання, у тому числі операції з імпорту, відходів та брухту чорних і кольорових металів, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України, звільнялись від оподаткування ПДВ, були чинними, та інших переліків відходів та брухту чорних металів, ніж ті, що містяться у додатках 1 та 2 до Постанови №15, Кабінетом Міністрів України затверджено не було, то протягом зазначеного періоду операції з постачання, у тому числі операції з імпорту, відходів та брухту чорних і кольорових металів, коди та найменування яких містяться у переліках, затверджених Постановою №15, звільнялися від оподаткування ПДВ.
Враховуючи викладене, та беручи до уваги висновки колегії суддів Судової палати в адміністративних справах Верховного Суду України, режим звільнення від оподаткування ПДВ, визначений пунктом 23 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ, поширюється на операції платників податку з постачання, у тому числі операції з імпорту, відходів та брухту чорних і кольорових металів, що здійснюються з 01.01.2017 до 31.12.2018 (включно).
При цьому до дати набрання чинності нормативно-правовим актом Кабінету Міністрів України, який буде визначити переліки відходів та брухту чорних і кольорових металів, операції з постачання яких, зокрема, операції з імпорту, тимчасово, починаючи з 01.01.2017, звільняються від оподаткування ПДВ, слід використовувати переліки, затверджені Постановою №15.
Лист №1298 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:
http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/70999.html

Особливості складання податкових накладних та
розрахунків коригування до них, починаючи з 1 січня 2017 року

Дніпродзержинська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що Державна фіскальна служба України у зв’язку із набранням чинності з 01.01.2017 Закону України від 21.12.2016 №1797-VШ «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні» (далі – Закон №1797) у листі від 20.01.2017 №1312/7/99-99-15-03-02-17 «Про особливості складання податкових накладних, починаючи з 1 січня 2017 року» (далі – лист ДФС №1312) повідомила наступне.
Законом №1797 підпункт «і» пункту 201.1 статті 201 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) викладено у новій редакції, відповідно до якої з 1 січня 2017 року при складанні податкової накладної запроваджується заповнення коду товару згідно з УКТ ЗЕД, для послуг – коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг.
При цьому платники податків мають право зазначати код товару згідно з УКТ ЗЕД або код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг неповністю, але не менше ніж чотири перших цифри відповідного коду. У разі здійснення платниками податків постачання підакцизних товарів та товарів, ввезених на митну територію України, код товару згідно з УКТ ЗЕД зазначається в податковій накладній повністю.
Зміни щодо складання податкових накладних, запроваджені Законом №1797 у частині зазначення в податковій накладній коду товару згідно з УКТ ЗЕД, застосовуються до податкових накладних, дата складання яких припадає на період з 1 січня 2017 року.
До внесення відповідних змін до форми податкової накладної та порядку її заповнення при складанні податкової накладної код товару згідно з УКТ ЗЕД слід зазначати в графі 3 табличної частини податкової накладної.
Оскільки діюча форма податкової накладної не містить окремого поля для відображення коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, до внесення відповідних змін до форми податкової накладної та порядку її заповнення при складанні податкової накладної код послуги тимчасово не зазначається.
Відсутність коду послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг у податковій накладній, дата складання якої припадає на період з 01.01.2017 до дати набрання чинності відповідних змін до форми податкової накладної не визначається як помилка, допущена при складанні такої податкової накладної.
Тобто, при здійсненні платниками податку, починаючи з 01.01.2017, операцій з постачання товарів у податковій накладній в обов’язковому порядку зазначається код товару згідно з УКТ ЗЕД (для підакцизних і імпортних товарів – 10 знаків, для інших товарів – не менше 4 знаків). При цьому, код товару згідно з УКТ ЗЕД зазначається на всіх етапах постачання товарів від виробника чи імпортера до кінцевого споживача та незалежно від дати придбання чи виготовлення такого товару (до 01.01.2017 чи після цієї дати).
Вищезазначені зміни стосуються також і розрахунків коригування до податкових накладних, які складаються з 01.01.2017, незалежно від дати складання податкових накладних (до 01.01.2017 чи після цієї дати), до яких складаються такі розрахунки коригування.
В той же час у разі складання податкових накладних не за операціями з постачання товарів/послуг, а з метою нарахування податкових зобов’язань відповідно до пункту 198.5 статті 198 ПКУ та/або статті 199 ПКУ (за товарами/послугами, необоротними активами, під час придбання або виготовлення яких суми ПДВ були включені до складу податкового кредиту, у разі, якщо такі товари/послуги, необоротні активи призначаються для використання чи починають використовуватися в неоподатковуваних операціях), код товару згідно з УКТ ЗЕД, а для послуг – код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, не зазначаються.
Лист №1312 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС за посиланням:

До уваги посадових осіб органів державної влади та
органів місцевого самоврядування!

Дніпродзержинська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області інформує, що Державна фіскальна служба України на головній сторінці офіційного веб-порталу повідомила наступне.
Відповідно до Закону України від 14 жовтня 2014 року №1700-VII «Про запобігання корупції», починаючи з січня 2017 року особи, зазначені у пункті 1, підпункті «а» пункту 2 частини першої статті 3 цього Закону, зобов’язані щорічно до 1 квітня поточного року подавати шляхом заповнення на офіційному веб-сайті Національного агентства з питань запобігання корупції (НАЗК) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік.
Для подання декларації за минулий рік суб’єкт декларування має використовувати особистий ключ електронного цифрового підпису (ЕЦП), отриманий для виконання своїх службових обов’язків. Разом з цим, особи, які припинили діяльність, пов’язану з виконанням функцій держави або місцевого самоврядування протягом звітного року, отримують послуги ЕЦП як фізичні особи, а не як посадові особи органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи або організації державної форми власності.
Таким чином, для безперешкодного та комфортного отримання послуг ЕЦП просимо не відкладати візит до представництв Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС на кінець звітного періоду.
Додатково повідомляємо, що для початку заповнення вказаної декларації необхідно перейти на веб-портал НАЗК (https://portal.nazk.gov.ua/login) та авторизуватись за допомогою особистого ключа ЕЦП (файл Key-6.dat) і ввести актуальну адресу електронної поштової скриньки (бажано використовувати поштові скриньки доменних зон «ua», «net» або «com»). Детальну інформацію щодо порядку заповнення та подання декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування можна переглянути на веб-сайті НАЗК https://nazk.gov.ua.
Довідка щодо заповнення декларацій: (044) 200-08-29, (044) 200-06-88.
Технічна допомога: support@nazk.gov.ua.

Розпочалася деклараційна кампанія – 2017

Дніпродзержинська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що з початку 2017 року стартувала кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2016 року.
Обов’язок щодо подання податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – декларація) у платників податків виникає:
- при отриманні доходів не від податкових агентів (тобто від інших фізичних осіб, які не зареєстровані як самозайняті особи). До таких доходів відносяться, зокрема, доходи від надання в оренду рухомого або нерухомого майна іншим фізичним особам; успадкування чи отримання у дарунок майна не від членів сім’ї першого ступеня споріднення тощо;
- при отриманні від податкових агентів доходів, які не підлягали оподаткуванню при виплаті, але які не звільнені від оподаткування. До таких доходів відноситься, зокрема, операції з інвестиційними активами;
- при отриманні іноземних доходів;
- в інших випадках, передбачених законодавством, зокрема, при отриманні у власність майна за рішенням суду.
Обов’язок платника податку щодо подання декларації вважається виконаним і декларація не подається, якщо такий платник податку отримував доходи виключно:
- від податкових агентів, які не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу;
- виключно від податкових агентів незалежно від виду та розміру нарахованого (виплаченого, наданого) доходу, крім випадків, прямо передбачених ІV розділом Податкового кодексу України (далі – ПКУ);
- від операцій продажу (обміну) майна, дарування, при нотаріальному посвідченні договорів за якими був сплачений податок відповідно до ІV розділу ПКУ;
- у вигляді об’єктів спадщини, які оподатковуються за нульовою ставкою податку та/або з яких сплачено податок відповідно до п. 174.3 ст. 174 ПКУ.
З початку року стартувала кампанія декларування – 2017

Дніпродзержинська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що з 1 січня 2017 року розпочалася кампанія декларування громадянами доходів, одержаних протягом 2016 року.
За вибором платника податків податкові декларації про майновий стан та доходи (далі – Декларація) подаються за місцем своєї податкової адреси особисто або уповноваженою на це особою; поштою або засобами електронного зв’язку.
Звертаємо увагу, що поштою документи потрібно надсилати з повідомленням про вручення та з описом про вкладення не пізніше, ніж за п’ять днів до закінчення граничного строку подання.
Якщо Декларація подається в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації електронного підпису, то надсилати її потрібно не пізніше закінчення останньої години дня, в якому спливає такий граничний термін.
Відповідно до пункту 179.10 статті 179 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) платник податку має право звернутися до відповідного контролюючого органу з проханням надати консультативну допомогу з питань щодо заповнення його річної податкової декларації, а контролюючий орган зобов’язаний надати безоплатні послуги за таким зверненням.
Бланки декларацій надаються платникам податків безкоштовно (п.179.9 ст. 179 ПКУ).
Також нагадуємо, що з 1 січня 2017 року запроваджується нова форма Декларації, яка затверджена наказом Міністерства фінансів України від 15.09.2016 №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 11.10.2016 за №1349/29479.
Граничні строки подання Декларації:
- для громадян та осіб, які проводять незалежну професійну діяльність, – до 1 травня року, що настає за звітним. Останній день подання Декларації за 2016 рік – 03.05.2017;
- для підприємців (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) – протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу (року). Останній день подання декларації за 2016 рік – 09.02.2017.

Декларування доходів, отриманих у 2016 році,
здійснюється за оновленою звітністю

Дніпродзержинська ОДПІ нагадує, що з 1 січня 2017 року розпочалася деклараційна кампанія – 2017, за якою окремі категорії фізичних осіб:
- зобов’язані подати податкову декларацію про майновий стан та доходи за 2016 рік та визначити податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб і військового збору;
- мають право подати декларації для отримання податкової знижки.
Звертаємо увагу, що звітування про отримані у 2016 році доходи фізичні особи повинні здійснювати за новою формою податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 15.09.2016 №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 11.10.2016 за №1349/29479 (далі – наказ № 821).
Наказом №821 Декларацію приведено у відповідність до змін, внесених до Податкового кодексу України Законом України від 24.12.2015 №909 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», а саме:
- кількість додатків зменшено з чотирьох до двох, в яких платники податків здійснюють розрахунок податкових зобов’язань з урахуванням понесених витрат, а саме:
1) «Розрахунок податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору з доходів, отриманих від операцій з інвестиційними активами» (додаток Ф1);
2) «Розрахунок податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору з доходів, отриманих самозайнятими особами» (додаток Ф2);
- змінено порядок розрахунку податкових зобов’язань із доходів, отриманих фізичною особою – підприємцем від провадження господарської діяльності, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, з урахуванням змін щодо порядку сплати авансових платежів з податку на доходи фізичних осіб;
- уточнені показники Декларації з урахуванням введення в дію ставки податку на доходи фізичних осіб у розмірі 18% тощо.
Звертаємо увагу, що Наказ №821, Інструкція щодо заповнення податкової декларації про майновий стан і доходи у редакції Наказу №821, податкова декларація про майновий стан і доходи та додатки до неї, затверджені Наказом №821, розміщені на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України за посиланням:
http://sfs.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/nakazi/70310.html

З 01.01.2017 змінено порядок надання податкової знижки
на оплату вартості навчання

Дніпродзержинська ОДПІ повідомляє, що пунктом 75 розділу І Закону України від 21.12.2016 №1797-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо покращення інвестиційного клімату в Україні», що набрав чинності з 01.01.2017, внесені зміни до підпункту 166.3.3 пункту 166.3 статті Податкового кодексу України (далі – ПКУ), яка регламентує правила включення до податкової знижки з податку на доходи фізичних осіб оплаченої вартості навчання фізичної особи.
В оновленій редакції п.п.166.3.3 ПКУ визначено, що дозволяються включати до податкової знижки витрати у вигляді суми коштів, сплачених платником податку на користь вітчизняних вищих і професійно-технічних навчальних закладів (раніше у нормі було зазначено «на користь закладів освіти»).
Крім того, з 2017 року для отримання податкової знижки у разі оплати вартості навчання членів сім’ї першого ступеня споріднення не обов’язково, щоб такий член сім’ї не одержував заробітної плати, тобто такий член сім’ї може бути працевлаштованим, отримувати зарплату, а особа, яка оплачує на його користь вартість навчання, може включити витрати до податкової знижки.
До 01.01.2017 сума витрат, дозволена до включення до податкової знижки, не могла перевищувати суми місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 грн (у 2016 році – 1930 грн). З 01.01.2017 всі обмеження щодо розміру витрат скасовані.
Деякі особливості деклараційної кампанії – 2017

Дніпродзержинська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що з 01.01.2017 розпочинається кампанія декларування доходів, отриманих фізичними особами – платниками податків у звітному 2016 році.
Насамперед, слід зазначити, що звітування про отримані у 2016 році доходи фізичні особи повинні здійснювати за новою формою податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація), затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 15.09.2016 №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859», що зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.10.2016 за №1349/29479 (далі – наказ № 821).
У зв’язку із впровадженням ставки податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) у розмірі 18% та скасуванням підпункту «є» пункту 176.1 статті 176 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ), у платників податку, які отримували доходи від двох та більше податкових агентів у розмірі визначеному п.п.«є» п.176.1 ст.176 ПКУ, за результатами 2016 року не виникає обов’язку щодо подання Декларації.
Фізичні особи – підприємці, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, з 01.01.2016 авансові платежі з ПДФО розраховують та сплачують згідно з фактичними даними, зазначеними у Книзі обліку доходів і витрат, кожного календарного кварталу до 20 числа місяця, наступного за кожним календарним кварталом, тобто до 20 квітня, до 20 липня і до 20 жовтня. При цьому авансовий платіж за четвертий календарний квартал не розраховується та не сплачується (п.п.177.5.1 п.177.5 ст.177 ПКУ).
Враховуючи зазначені зміни протягом звітного (податкового) року авансові платежі з ПДФО формуються у платника податку в інтегрованій картці платника (далі – ІКП) як переплата, а нарахування податкових зобов’язань здійснюються за даними Декларації за відповідний звітний (податковий) період. При цьому платник податків визначає суму ПДФО, що підлягає сплаті до бюджету, за результатами звітного (податкового) року у рядку 1.1 додатку Ф2 «Розрахунок податкових зобов’язань з податку на доходи фізичних осіб та військового збору з доходів, отриманих самозайнятою особою» до Декларації, яка переноситься до графи 6 рядка 10.7 Декларації.
Інформаційно платник податків в рядках 1.2 – 1.4 додатку Ф2 до Декларації зазначає суму сплачених авансових платежів з ПДФО; залишок суми ПДФО, що підлягає сплаті або поверненню з урахуванням сплачених авансових платежів, при цьому такі показники в ІКП платника податків не відображаються.

З 1 січня 2017 року стартує деклараційна кампанія про доходи,
отримані громадянами у 2016 році

Дніпродзержинська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області звертає увагу, що з 01.01.2017 розпочинається кампанія декларування, за якою окремі категорії фізичних осіб зобов’язані подати річну податкову декларацію про майновий стан та доходи (далі – Декларація) та визначити податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб і військового збору, та/або мають право подати декларації для отримання податкової знижки.
Нагадуємо, що наказом Міністерства фінансів України від 15.09.2016 №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859» (далі – наказ № 821), зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11.10.2016 за №1349/29479, який набирає чинності 31 грудня 2016 року, внесено зміни до форми Декларації, яка запроваджується з 01.01.2017.
Наказом №821 приведено Декларацію у відповідність до змін, внесених до Податкового кодексу України Законом України від 24.12.2015 №909 «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законодавчих актів України щодо забезпечення збалансованості бюджетних надходжень у 2016 році», а саме:
- кількість додатків зменшено з чотирьох до двох, в яких платники податків здійснюють розрахунок податкових зобов’язань з урахуванням понесених витрат (розрахунок інвестиційного прибутку (додаток Ф1) та розрахунок податкових зобов’язань самозайнятими особами (додаток Ф2));
- змінено порядок розрахунку податкових зобов’язань із доходів, отриманих фізичною особою – підприємцем від провадження господарської діяльності, крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування, з урахуванням змін щодо порядку сплати авансових платежів з податку на доходи фізичних осіб;
- уточнені показники Декларації з урахуванням введення в дію ставки податку на доходи фізичних осіб у розмірі 18% тощо.
Нова форма декларації про майновий стан і доходи
вводиться з 1 січня 2017 року

Дніпродзержинська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що наказом Міністерства фінансів України від 15.09.2016 №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 11.10.2016 за №1349/29479 (далі – Наказ №821), внесено зміни до форми податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація).
Так, зокрема, передбачено зменшення обсягу декларації (зменшення кількості додатків з чотирьох до двох) та змінено порядок розрахунку податкових зобов’язань фізичних осіб – підприємців.
Відповідно до пункту 3 Наказу №821, він набирає чинності з 31.12.2016.
Звертаємо увагу, що нова форма Декларації вводиться в дію з 1 січня 2017 року.

Змінена форма податкової декларації про майновий стан і доходи

Дніпродзержинська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що наказом Міністерства фінансів України від 15.09.2016 №821 «Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 02 жовтня 2015 року №859» з 1 січня 2017 року змінено форму податкової декларації про майновий стан і доходи (далі – декларація), яка подається фізичними особами – платниками податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) та військового збору у випадках, передбачених розділом IV Податкового кодексу України (далі – ПКУ), про отримані у 2016 році доходи. За цією формою також мають право подати декларації громадяни для отримання податкової знижки за минулий рік.
Відповідно до внесених змін кількість додатків до декларації зменшено з чотирьох до двох. У зв’язку із запровадженням ставки податку у розмірі 18% замість 15% та 20%, скасовано додаток до декларації, який передбачав здійснення перерахунку ПДФО при отриманні доходів від двох та більше податкових агентів, у випадках, передбачених п.п.«є» п.176.1 ст.176 ПКУ. Отже, платники податків за результатами декларування за 2016 рік не повинні проводити перерахунок ПДФО та заповнювати окремий додаток у разі отримання доходів від двох та більше податкових агентів.
Також скасовано додаток до декларації, в якому платник податків здійснював розрахунок податкових зобов’язань з отриманих іноземних доходів. Тепер сума отриманих іноземних доходів (перерахованих у гривні за валютним курсом Національного банку України, що діяв на момент нарахування (отримання) таких доходів), відповідні податкові зобов’язання, інформація щодо країни походження доходу та назви валюти відображається у декларації без заповнення окремого додатку.
Таким чином, на сьогодні у додатках до декларації платник здійснює розрахунок податкових зобов’язань лише за доходами, база оподаткування яких розраховується з урахуванням понесених витрат, а саме: при визначенні інвестиційного прибутку (додаток Ф1) та при розрахунку податкових зобов’язань самозайнятими особами (додаток Ф2). Крім того, для зручності платників податків у відповідних рядках додатків до декларації зазначені ставки ПДФО та військового збору.
Також, платники податків, які отримали доходи від продажу (обміну) об’єктів рухомого та нерухомого майна, які згідно з ПКУ не підлягають оподаткуванню, при заповненні декларації відображають такі доходи в окремому рядку.
З 01.01.2016 змінено порядок сплати авансових платежів з ПДФО фізичною особою – підприємцем (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування).
Такі особи розраховують та сплачують авансові платежі згідно з фактичними даними, зазначеними у Книзі обліку доходів і витрат, кожного календарного кварталу до 20 числа місяця, наступного за кожним календарним кварталом (до 20 квітня, до 20 липня і до 20 жовтня). При цьому авансовий платіж за четвертий календарний квартал не розраховується та не сплачується.
У зв’язку із зазначеними змінами, тепер фізичні особи – підприємці (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) у декларації (графа 6 рядка 10.7) відображають загальну (річну) суму ПДФО, що підлягає сплаті до бюджету, яка розраховується у розділі І додатку Ф2 до декларації та дорівнює значенню рядка 1.1 додатку Ф2.
Разом з тим, довідково у рядках 1.2 – 1.4 додатку Ф2 платники відображають суму сплачених авансових платежів з ПДФО та залишок суми ПДФО, що підлягає сплаті або поверненню.
Звертаємо увагу, що у декларації відображається чистий оподатковуваний дохід самозайнятих осіб наступним чином:
- фізичною особою – підприємцем (крім осіб, що обрали спрощену систему оподаткування) чистий оподатковуваний дохід вказується у графі 3 рядка 10.7 декларації,
- фізичною особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, – у графі 3 рядка 10.8 декларації.
До уваги платників податків!

Дніпродзержинська ОДПІ ГУ ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що у структурі Інформаційно-довідкового департаменту ДФС функціонує Акредитований центр сертифікації ключів (далі – АЦСК ІДД), який надає суб’єктам господарювання та громадянам безоплатні послуги у сфері електронного цифрового підпису (далі – ЕЦП) .
На теперішній час послуги ЕЦП у Дніпропетровській області можна отримати у наступних пунктах реєстрації користувачів:
- м. Дніпро, пр. Слобожанський, буд.95а, Центр обслуговування платників, зал 3, кабінети 9 та 10;
- м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького, буд.25, вікна реєстрації користувачів ЕЦП №21 та №22;
- м. Кривий Ріг, пр. Героїв-підпільників, буд.42, каб.112а.
Режим роботи пунктів:
понеділок – четвер: з 09.00 год. до 18.00 год.;
п’ятниця: з 09.00 год. до 16.45 год.;
обідня перерва: з 13.00 год. до 13.45 год.
Детальну інформацію щодо режиму роботи пунктів реєстрації користувачів АЦСК ІДД та контрактних телефонів можна переглянути у розділі «Контакти» офіційного інформаційного ресурсу АЦСК ІДД за посиланням www.acskidd.gov.ua/contacts.
З інформацією стосовно порядку отримання послуг ЕЦП, правильності підготовки та оформлення необхідних документів платники податків можуть ознайомитись за посиланням: www.acskidd.gov.ua/r_kor.
Правильно заповнюємо реквізит “Призначення платежу”

Дніпродзержинська ОДПІ наголошує на правильному заповненні реквізиту «Призначення платежу» платіжних документів з використанням кодів видів сплати відповідно до наказу Мінфіну від 24.07.2015 №666 «Про затвердження Порядку заповнення документів на переказ у разі сплати (стягнення) податків, зборів, митних платежів, ЄВ, здійснення бюджетного відшкодування податку на додану вартість, повернення помилково або надміру зарахованих коштів».

До уваги платників податків!

Дніпродзержинська ОДПІ нагадує, що з метою забезпечення реальної потреби в коштах для виконання соціальних видатків закликаємо платників податків щодо рівномірності самостійної сплати податкових зобов'язань із забезпечення збору платежів до загального фонду державного бюджету у строки сплати таких зобов'язань, визначених Кодексом.
Закликаємо суб’єктів господарювання сплачувати свої податкові зобов’язання вчасно та в повному обсязі.

Легалізація заробітної плати - один із напрямків роботи ‪эфіскальної служби

Важливою проблемою сьогодення є легалізація трудових відносин та заробітної плати, адже через тіньовий ринок зайнятості держава втрачає мільйони гривень несплачених податків, а громадяни позбуваються соціального захисту.
Працівник, який отримує зарплатню в «конверті», виявляється повністю беззахисним перед роботодавцем, не має жодних доказів на підтвердження дійсного розміру своєї заробітної плати та трудового стажу, а отже – і права на достойну пенсію, інші соціальні пільги та виплати.
Шановні громадяни! Подбайте про достойне життя своєї громади, батьків та дітей – вимагайте від роботодавців офіційного оформлення трудових відносин. Адже легалізація заробітної плати – це гідне забезпечення майбутнього кожного з нас та краще життя.
Про відомі Вам факти порушення трудових прав, отримання заробітної плати «в конверті» - повідомляйте органи ДФС за місцем реєстрації, або письмово на адресу: 51931, м. Кам’янське, вул. Медична, 9.
По кожному факту порушень трудового законодавства будуть вжиті належні заходи реагування.

Боротьба з корупцією в органах ДФС

Боротьба з корупцією є одним з тих завдань, яке поряд зі збільшенням надходжень до бюджету є важливою складовою економічного зростання та міжнародної підтримки. Подолання будь-яких корупційних проявів є запорукою того, щоб процес реформ відбувався прозоро, відкрито та результативно.
Тому для нас питання боротьби з корупцією - одне з найгостріших та пріоритетних. Це складний та комплексний процес, але початок вже покладено. Нам вдалося реалізувати низку важливих ініціатив, серед яких - запуск антикорупційного сервісу «Пульс», реалізація Антикорупційної програми, підвищення ефективності роботи Головного управління внутрішньої безпеки ДФС. Але на цьому ми не зупиняємося. Наша ціль - повне викорінення корупційних правопорушень.

Дотримання професійної етики – один з найважливіших принципів роботи органів ДФС

Дніпродзержинська ОДПІ нагадує, що під час виконання своїх службових повноважень працівники органів ДФС зобов’язані неухильно додержуватися загальновизнаних етичних норм поведінки: бути ввічливими у стосунках з громадянами та суб’єктами господарювання, будувати свої відносини з ними на основі довіри, поваги, об’єктивності, справедливості, терпимості, законності. Сервіс ДФС України «Пульс» дає змогу платнику повідомляти про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників органів ДФС.
Жодне повідомлення не залишиться без уваги, адже плідна робота сервісу «Пульс» – це шлях до успішної співпраці громадян та бізнесу з органами ДФС.
Номер цілодобової телефонної лінії «Пульс»: (044) 284-00-07.
Антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби
Сервіс «Пульс» - гаряча телефонна лінія, за якою по телефону:
(044) 284-00-07
Дніпродзержинська ОДПІ нагадує, що cервіс «Пульс» - гаряча телефонна лінія, за якою по телефону: (044)284-00-07 громадяни та суб’єкти господарювання мають можливість повідомити про неправомірні дії або бездіяльність працівників органів фіскальної служби, про можливі корупційні дії з їхнього боку. Інформація приймається цілодобово.
Про результати розгляду інформації клієнти повідомляються в режимі Call-back (працівник сервісу повідомляє про результати розгляду) невідкладно або протягом 1-3 робочих днів. Якщо інформація потребує додаткового розгляду, то загальний термін її опрацювання не перевищує 15 днів. Результати розгляду анонімної інформації не повідомляються.

Протидія корупції в органах ДФС України

Одним із важливих аспектів сучасної державної правової політики в Україні є реформування системи запобігання і протидії корупції. Досягнення успіху у цьому процесі є передумовою для формування у суспільстві довіри до влади, зростання економічного потенціалу держави, покращення добробуту громадян України.
Корупція – багатоаспектне соціально – економічне, політичне, правове та морально-етичне явище, яке складається з цілого комплексу протиправних дій і неетичних вчинків та завдає істотної шкоди нормальному функціонуванню моральних та правових відносин у суспільстві й державі.
Удосконалення антикорупційного законодавства України, утворення нових антикорупційних інституцій зумовило останнім часом докорінні зміни національної системи запобігання та протидії корупції.
Дніпродзержинська ОДПІ Головного управління ДФС у Дніпропетровській області нагадує, що правові та організаційні засади функціонування системи запобігання корупції в Україні визначені Законом України «Про запобігання корупції» від 14.10.2014 за № 1700-VII, що набув чинності 24 квітня 2015 року (далі – Закон). Закон покликаний сприяти запобіганню корупції через застосування превентивних антикорупційних механізмів, виявленню корупційних правопорушень та усунення їх наслідків.
Відповідно до статті 65 Закону за вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень особи, уповноважені на виконання функцій держави, притягаються до кримінальної, адміністративної, цивільно-правової та дисциплінарної відповідальності у встановленому законом порядку.
Окремо необхідно зазначити, що у Кримінальному кодексі України визначено також відповідальність за пропозицію, обіцянку або надання неправомірної вигоди службовій особі (стаття 369). Тобто особа, яка пропонує, надає, обіцяє неправомірну вигоду, також несе кримінальну відповідальність.
Запобігання проявам корупції є одним з найвідповідальніших напрямів в діяльності органів Державної фіскальної служби України, а запорука успіху у боротьбі з корупцією - це прозорість та відкритість.
Нагадуємо, що з метою недопущення корупційних діянь та інших правопорушень функціонує антикорупційний сервіс Державної фіскальної служби України «Пульс», який покликаний подолати корупцію в лавах відомства, ліквідувати перешкоди, що заважають здійснювати підприємницьку діяльність, усунути складнощі у спілкуванні із посадовими особами. Він працює у вигляді прямої телефонної лінії на номер (044) 284-00-07 за принципом call-back – фахівці не тільки приймають звернення, але й повідомляють платникам про результати перевірки та вжиті заходи.
В рамках операції "Рубіж-2016" затримано товарів на 2,1 млрд. грн.
У минулому році в рамках операції "Рубіж-2016" співробітниками податкової міліції було затримано та вилучено товарів, які намагалися незаконно переправити через державний кордон як в Україну, так і за її межі, на загальну суму 2,1 мільярда гривень.
Про це повідомив Перший заступник Голови ДФС Сергій Білан під час прес-конференції.
"Протягом 2016 року сума встановлених збитків по всіх кримінальних процесах у цій сфері становить 655,3 мільйона гривень, з яких відшкодовано 247,7 мільйона. У рамках проведення операції розпочато 195 кримінальних проваджень у митній сфері. В ході їх розслідування вилучено товарів на суму 2,1 мільярда гривень, з яких на товари на суму понад 1,4 мільярда накладено арешт", - зауважив він.
Разом з тим Сергій Білан відзначив, що у 2017 році вказану операцію продовжено і запобігання спробам незаконного переміщення товарів через державний кордон є одним із основних завдань податкової міліції.
"З першого січня 2017 року було виявлено, вилучено та арештовано підакцизних товарів на суму майже 100 мільйонів гривень. Це та продукція, яку намагалися незаконно доставити в Україну або вивезти з України, або продати на тіньовому ринку", - підкреслив він.
Викрито махінації приватного підприємства Павлограда, яке незаконно привласнило 3,8 млн. грн. бюджетних коштів
Управлінням боротьби з відмиванням доходів, одержаних злочинним шляхом, ГУ ДФС у Дніпропетровській області викрито махінації одного з приватних підприємств м.Павлограда.
Як з’ясувалося, посадовці підприємства за результатами тендерних торгів уклало договір з державною установою на виконання робіт з ремонту дорожнього покриття. Однак фактично роботи не проводилися, а порушники, зловживаючи службовим становищем, склали неправдивий акт виконаних робіт на загальну суму 3,8 млн. грн. Внаслідок цього вони заволоділи державними коштами, які надійшли на розрахунковий рахунок приватного підприємства.
У подальшому для легалізації незаконно отриманих доходів посадові особи приватного підприємства перерахували отримані кошти як переуступку боргу на рахунок фіктивного підприємства, з яким не здійснювали фінансово-господарських взаємовідносин.
За вказаними фактами до Єдиного реєстру досудових розслідувань внесено відомості про вчинення кримінального правопорушення за ознаками злочинів, передбачених ст..ст. 191, 364, 366, 209 КК України. Здійснюється кримінальне провадження.

Відділ організації роботи
Дніпродзержинської ОДПІ
Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор