www.krinich-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Четверг, 21 листопада 2019 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Криничанський район >> Новини
КРИНИЧАНСЬКА РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЯ: Відбулося розширене засідання колегії відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації
Версія для друку Написати листа

Традиційно кожен навчальний рік на Криничанщині розпочинається серпневим зібранням педагогічних працівників.
Не винятком стало і чергове розширене засідання колегії відділу освіти, молоді та спорту Криничанської райдержадміністрації, що відбулося 29 серпня 2019 року із запрошенням директорів загальноосвітніх шкіл, ДЮСШ та закладів дошкільної освіти, де було підбито підсумки роботи за 2018-2019 навчальний рік та поставлено завдання перед освітянською галуззю району на 2019-2020 навчальний рік.
Взяла участь у засіданні та виступила заступник голови райдержадміністрації Антоніна Іванівна Лісовець, яка передала вітання від голови райдержадміністрації, депутата районної ради Олега Васильовича Гапіча та запевнила, що районна державна адміністрація й надалі робитиме все можливе, щоб піднімати престиж учительської професії, сприяти якісному оновленню і розвитку освітянської галузі в районі, а також подякувала освітянам за вірність покликанню, невтомний творчий пошук, самовіддане служіння обраній справі та побажала мудрості і терпіння в нелегкій справі навчання та виховання підростаючого покоління – майбутнього рідного краю та України.
Із звітною доповіддю про підсумки діяльності системи освіти району у 2018/2019 навчальному році щодо забезпечення умов якісної освіти для населення та стратегічних векторів модернізації системи освіти у 2019/2020 навчальному році виступила начальник відділу освіти, молоді та спорту райдержадміністрації Ірина Дмитрівна Одринська, яка зазначила, що перший рік змін проходив в умовах реформування освітньої галузі, розрахованої на роки. Траєкторія реформування є невідворотнім процесом, який прописано в нормативній базі МОН України.
Відповідно до головних пріоритетів модернізації сучасної освіти, визначених основними державними документами про освіту, поетапно здійснюються заходи щодо запровадження Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти.
2018-2019 навчальний рік було розпочато впровадженням концепції «Нова українська школа». Це новий зміст освіти ХХІ століття, який заклав фундамент для реформування всієї галузі. Це педагогіка партнерства, справедливе фінансування, основні компетенції та бачення, яким має бути випускник Нової української школи.
Навчання дітей розпочинається із дошкільного віку і дошкільна освіта є обов’язковою. А найбільш системною і масштабною на часі є модернізація загальної середньої освіти.
З метою підготовки вчителів району до роботи за новим Державним стандартом початкової освіти та оновленими програмами робота методичних об’єднань була спрямована на опрацювання нормативних документів щодо реформування та запровадження Концепції Нової української школи.
Запровадження інформаційно-комунікаційних технологій є пріоритетним напрямком освіти. Це нові можливості, інструменти комунікації. Всі 16 навчальних закладів району забезпечені комп'ютерною технікою та підключені до мережі Інтернет сотового і кабельного зв’язку.
Середня швидкість доступу до Інтернету не задовольняє потреби сьогодення. Проблемним залишається питання заміни застарілої комп’ютерної техніки, придбання сучасних мультимедійних дощок, проекторів, надання якісних послуг інтернет провайдерів.
В структурі освіти є надзвичайно важлива складова державної системи охорони фізичного і психічного здоров'я - це психологічна служба. Її основною метою є підвищення якості і забезпечення доступності послуг у сфері практичної психології і соціальної роботи.
На контролі перебуває організація психолого-педагогічного супроводу періоду адаптації учнів 1-х та 5-х класів; педагогічна майстерність учителя в роботі з учнями з девіантною поведінкою; організаційно-методичні засади навчально-виховного процесу дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання; попередження суїцидальної поведінки дітей та прояв булінгу.
Потребує подальшого вдосконалення корекційно-відновлювальна та розвивальна робота з дітьми з особливими освітніми потребами, які повинні інтегруватись у суспільство.
Минулого навчального року у Світлогірській СЗШ та Гуляйпільській СЗШ було організовано інклюзивну форму навчання, обладнано відповідні приміщення. Для учнів розроблено індивідуальні навчальні плани та індивідуальні програми розвитку. Активізовано роз’яснювальну роботу керівників закладів освіти та педпрацівників з батьками дітей та учнів з особливими освітніми потребами.
На Нову українську школу (НУШ) у 2018 році було виділено субвенції в сумі 827 898 гривень. В 15 закладах освіти було створено нове безпечне освітнє середовище для 2 класів Нової української школи. Вони обладнані новими меблями, комп’ютерною технікою, дидактичним матеріалом.
Для першокласників закуплено одномісні парти і стільці, дидактичні матеріали та комп’ютерну техніку.
Командна робота, співпраця між усіма учасниками навчально-виховного процесу: адміністрацією, педагогічними працівниками, учнями, батьками, громадськістю має забезпечити якісний освітній простір у кожній школі, де комфортно і затишно почуватиме себе кожна дитина.
Реформування є невідворотнім процесом і Новий навчальний 2019/2020 рік не є винятком. Проведений моніторинг загальнодержавного дослідження запровадження НУШ визначив подальшу діяльність щодо реформування системи освіти. Повномасштабне впровадження Нової Української школи та перехід загальної середньої освіти на 12-річне навчання триває. НУШ - це перший крок до реформування галузі освіти, а вчитель є рушієм змін. Педагогіка партнерства залишається пріоритетною.
Під час обговорення важливих питань реформування, які сьогодні окреслено на державному рівні, виступили учасники засідання розширеної колегії, зокрема:
-Ліля Василівна Черненко - мама учениці 2 класу НУШ Степанівського НВК, психолог (Погляд мами на нову українську школу);

      -Алла Ігорівна Цибулько - завідуюча Адамівським ДНЗ (Роль ЗДО та
батьків у підготовці дитини до школи);
-Ірина Володимирівна Зубко - вчитель 2 класу НУШ, керівник РМО (Погляд вчителя на переваги нової української школи. Педагогіка партнерства);
-Марина Миколаївна Алтухова - директор Биківського НВК (Роль керівника у створені умов в НУШ у навчально-виховному комплексі. Співпраця з громадськістю);
-Наталя Василівна Буцак - заступника директора Світлогірської СЗШ (Педагогіка партнерства педагогічного колективу в НУШ. Командна робота);
-Тетяна Миколаївна Савченко - директор Гуляйпільської СЗШ (Інклюзивна освіта);
-Олена Володимирівна Пашковська - методист райметодкабінету з інклюзивної освіти.
З роз’ясненнями стосовно змін у нормативній базі системи роботи управління Держпродспоживслужби, щодо аналізу і контролю за безпекою та якістю харчових продуктів в закладах освіти (відповідно до системи HACCP) виступив перед присутніми на розширеному засіданні колегії Олег Дмитрович Карпенко.
Відбулися і секційні засідання вчителів-предметників, де йшлося про виконання головних пріоритетних завдань сучасної системи освіти, що стоять перед педагогами у новому 2019-2020 навчальному році.
Незабаром пролунає перший дзвоник, який сповістить про початок нового навчального року, що принесе багато новизни у навчально-виховний процес.
Тож нехай педагоги Криничанщини завжди будуть у творчому пошуку, відчувають впевненість у кращому майбутньому і мають плідні результати від праці в ім’я підростаючих поколінь!
Людмила Забора,
радник голови Криничанської райдержадміністрації




















Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор