www.krinich-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Субота, 18 вересня 2021 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Криничанський район >> Новини
«Мій дім - моя фортеця»: хто дбає про безпеку газопостачання в квартирі
Версія для друку Написати листа

До 2018 року перевірку та підтримання газових мереж всередині будинків у належному стані здійснювало АТ «Дніпропетровськгаз» за рахунок тарифу на розподіл. Проте, з травня 2018 витрати на такі роботи не передбачені. З прийняттям низки законодавчих актів, а саме Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Наказу Міністерства енергетики та вугільної промисловості № 250 від 10 травня 2018 року, Наказу Міненерго № 190 від 27 липня 2018 року, Кодексу газорозподільних систем, послуга на технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання стала ринковою. Детально про послугу розповість директор з капітального будівництва АТ «Дніпропетровськгаз» Максим Бойко.
Тож хто відповідає за безпеку газопостачання в квартирах та домівках?
Відповідальність за безпечну експлуатацію внутрішньобудинкових газових мереж та газових приладів несуть власники або управителі будинків. Вони зобов’язані підписати акт розмежування балансової належності, який визначить зони відповідальності Оператора ГРМ та власників/управителів житлового фонду. Наступним кроком є вибір спеціалізованої підрядної компанії, яка має ліцензію та дозвіл на виконання робіт з техобслуговування газових мереж загального користування.
Що таке технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання?
Безперервність та безпека постачання газу залежать передусім від технічного стану мереж. АТ «Дніпропетровськгаз» як Оператор ГРМ відповідає за стан газопроводу до вимикаючого пристрою на газопроводі-вводі до будинку. У свою чергу мережі від вимикаючого пристрою, що прокладені по стінах та в середині будинку, відносяться до внутрішньобудинкової системи газопостачання. За стан газового обладнання, мереж будинків, квартир та нежитлових приміщень відповідають їх власники або балансоутримувачі. Щоб бути впевненим у власній безпеці, необхідно тримати газові приладі в домівках у справному стані.
Планове технічне обслуговування – це комплекс робіт, націлених на виявлення витоків газу, запобігання виникненню аварійних ситуацій. В залежності від виду газового обладнання різняться і роботи. Якщо узагальнити їх – це повне обстеження газового приладу, перевірка його справності, усунення недоліків його робити.
Яка вартість договору на технічне обслуговування?
Вартість робіт з технічного обслуговування залежить від їх виду та обсягу - протяжності мереж, кількості приладів, їх типу і періоду обслуговування, і розраховується індивідуально для кожного клієнта та домоволодінь. Детальну консультацію споживачі можуть отримати в Клієнтських просторах 104.ua.
Як часто необхідно укладати договір на технічне обслуговування?
Це залежить від виду газового обладнання. Норми регулярності обслуговування того чи іншого газового приладу вказані у паспорті від завода-виробника та, крім того, регулюються чинним законодавством України. Зазвичай, газову плиту необхідно перевіряти раз на три роки, газову колонку або котел – раз на рік.
Навіщо укладати договір на технічне обслуговування, якщо прилади працюють справно?
Відсутність регулярного технічного обслуговування внутрішньобудинкових мереж призводить до погіршення їх стану, втрати надійності та безпечності. Це, в свою чергу, може призвести до нещасного випадку, вибуху або пожежі.

До переваг технічного обслуговування можна віднести:

    усунення недоліків у роботі будинкових газових мереж; перевірка, прочищення та регулювання пальників газових приладів;
    перевірка працездатності газового обладнання;
    можливість отримати фахову консультацію та додатково замовити ремонт несправного обладнання;
    дотримання принципу "Мій дім, моя фортеця". Безпечні умови для родини при використанні газу;
    уникнення аварійних ситуацій в оселі.
Безпека газових мереж не терпить зволікання. Це питання особливої ваги для усіх сторін – власників будинків, місцевої влади, операторів ГРМ. Задля безпеки кожної сім’ї та кожного будинку ми повинні разом спрацювати на випередження.
Якщо споживач відчув запах газу та викликає 104, йому доведеться платити і за це?
Виклик служби 104 – залишається безкоштовним для усіх споживачів природного газу. Аварійно-диспетчерська служба 24/7 приймає аварійні виклики, локалізує та ліквідовує аварійні ситуації.
Ми піклуємося про безпеку газорозподільної системи області та просимо споживачів відповідально ставитися до власної безпеки та своєчасно обслуговувати своє газове обладнання та внутрішньобудинкові газові мережі.




Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор