www.krinich-rn.dp.gov.ua
ГОЛОВНА СТОРІНКА МАПА САЙТУ ДОПОМОГА Понеділок, 28 вересня 2020 року
Що нового на сайті ?

Архів публікацій
Криничанський район >> Новини
З початку карантину споживачі «Дніпропетровськгазу» отримали майже 20 тисяч онлайн консультацій
Версія для друку Написати листа

Починаючи з 16 березня фахівці Центрів обслуговування АТ «Дніпропетровськгаз» відповіли на понад 20 тисяч дзвінків та надали більше 400 відповідей на письмові звернення.
Під час карантину більшість працівників АТ «Дніпропетровськгаз» працюють дистанційно, окрім аварійно-диспетчерської служби та ремонтних бригад. Продовжують надавати послуги споживачам і у Центрах обслуговування. Там прийняли більше 2500 клієнтів.
У Центрах обслуговування клієнтів АТ «Дніпропетровськгаз» щодня видають документи та відповідають на дзвінки. Фахівці працюють у черговому режимі, при цьому користуються захисними масками та дезінфікуючими засобами. У приміщенні регулярно проводять вологе прибирання та кварцування. Решта фахівців по роботі з клієнтами працюють з дому та опрацьовують усі звернення від споживачів онлайн.
Найбільше клієнти цікавляться як перевірити стан особового рахунку, передати показання лічильників та сплатити за доставку газу, кажуть спеціалісти АТ «Дніпропетровськгаз» та нагадують, що це можна зробити за допомогою онлайн-сервісів: чат-боту 7104 у Viber, мобільних додатків 104 Mobile (для Android) та 104 Mobile Light (для iOS), а ще в Особистому кабінеті на сайті 104.ua.
Нагадаємо, віднедавна зареєструватися в Особистому кабінеті на сайті 104.ua можна за спрощеною процедурою. Для цього необхідно зателефонувати до контакт-центру АТ «Дніпропетровськгаз» (телефон: 067 00 90 104) та назвати номер особового рахунку. Логін та пароль для входу в Особистий кабінет створять автоматично та надішлють в смс.


Версія для друку Написати листа

Про цей сайт | Запитання | Адміністратор